Шановні колеги!
Достатньо часто ми зустрічаємо
ситуацію, коли наші українські наукові колективи чи організації, навіть
достатньо досвідчені при пошуку партнерів для нових проектів 7РП,
використовують один чи два стандартні описи своєї організації чи однієї з
найбільш кращих розробок.
Як правило ці описи готувались ще
до оголошення діючих конкурсів, можливо з рекламними цілями, можливо з цілями
публікації пресі чи в Інтернет, або з метою пошуку інвестора чи партнера для
цілей впровадження і т.д.
Тобто береться наявний готовий опис науково-технічного
профілю чи розробок організації та висилається зарубіжним організаціям, а уже
ці зарубіжні організації повинні зрозуміти чим займається українська
організація та визначити який проект з
нею можна виконувати.
Я, тут звичайно, все це дещо спрощую, адже на практиці є різні ситуації, але колеги,
прошу себе поставити на місце іншої організації (чи людини), які також живуть і
працюють в умовах дефіциту часу, і тому ніхто не буде витрачати час на лист
організації чи особи, якщо відразу незрозуміло від кого лист і про що.
У цьому процесі важливі всі дрібниці.
1 Культура електронної переписки. Напишіть собі самому тестового листа. Подивіться, як Ви налаштували свою адресу. Від
якого імені приходить лист, якщо це Вася П, та
ще кирилицею, то може бути певними, що це лист за кордоном просто ніхто не відкриє. Яка тема
листа, бажано, що вона також була записана латинкою і мала якийсь змістовний сенс, наприклад,
Concept of FP-project for NMP call.
2. Формат Вашої пропозиції. Як ми уже писали раніше (http://cstei.lviv.ua/ua/item/755)
є два варіанти Вашого входження у новий проект
7РП (Ви ініціатор створення консорціуму,
або Ви приєднуєтесь до консорціуму,).
Форм опису є багато, ми плануємо використовувати видозмінену форму профілю
партнера, яка була запропонована проектом JSO-ERA, а зараз рекомендуємо Вам
звернути увагу на такі ключові моменти:
Адресно-контактні дані організації. (правильна назва організації англійською мовою, тип організації, Веб-сайт, діюча електронна адреса, телефон та контактна особа)
Адресно-контактні дані організації. (правильна назва організації англійською мовою, тип організації, Веб-сайт, діюча електронна адреса, телефон та контактна особа)
Досвід організації. Описуєте досвід організацій та свій
власний у контексті вибраної теми конкурсу.
Анотація проектної ідеї. Вкажіть обов’язково код конкурсу на
який плануєте подавати (таких кодів може бути декілька, адже деякі теми
перетинаються, наприклад ICT з NMP, NMP
з ENERGY і т.д.).
Опис бажаного партнера. Вкажіть тип партнера (дослідницький центр,
університет, мала фірма і т.д) та Ваші
очікування від партнера, щоб він мав робити у проекті.
Бажаємо успіхів.
Немає коментарів:
Дописати коментар